1. Actele de proprietate ale imobilului:
a) in cazul achizitionarii prin institutiile Statului Roman (ICRAL, ICVL, Orizont, Giulesti, Foisor, etc):
- contract de vanzare cumparare sau contract de construire - copie xerox;
- proces verbal de predare-primire apartament - copie xerox;
- adeverinta de achitare integrala (doar pentru apartamentele cumparate in rate) - copie xerox;
b) in cazul dobandirii prin mostenire (succesiune):
- certificat de mostenitor, inclusiv toate actele de proprietate invocate in certificatul de mostenitor - copii xerox;
c) in cazul achizitionarii de la o persoana fizica/juridica:
- contract de vanzare cumparare sau contract de schimb sau act de donatie - copie xerox;
d) in cazul dobandirii prin Judecatorie, in baza unei sentinte civile:
- sentinta civila cu mentiunea definitiva si irevocabila - copie xerox;
- dovada achitarii sultei (daca exista) - copie xerox.
2. Certificat fiscal pentru Cadastru si Intabulare eliberat de Directia Taxe si Impozite Locale (recent, maxim 30 de zile) - in original;
3. Actele de identitate ale proprietarului / proprietarilor - copii xerox;
4. Schita apartamentului - copie xerox;
5. Polita de asigurare obligatorie a locuintei (PAD) - copie xerox.
* In cazul in care exista neconcordanta intre numele inscris in actul de proprietate si buletin, se vor face suplimentar, dupa caz, urmatoarele copii xerox: Certificatul de casatorie (copie xerox), sau Sentinta Civila de divort (copie xerox).
** In cazul in care exista neconcordanta intre denumirea strazii + numarul postal din acte si cea din realitate, se va obtine istoric de numar postal de la PMB din care sa reiasa schimbarea denumirii/numarului postal.
*** Daca in fostele registre de transcriptiuni si inscriptiuni imobiliare a fost notata ipoteca in favoarea CEC, somatie de plata, etc, aceasta ipoteca, somatie, etc, va fi inscrisa in Cartea Funciara ca sarcina.